آرمان

انسانها می میرند ولی آرمانها هرگز

انسانها می میرند ولی آرمانها هرگز

محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندها

شاهین نجفی و شیطان پرستی !!!!!!!

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۵۷ ب.ظ

تو رو خدا این ویدوی کم حجم رو ببینید و دانلود کنید ودر پخش اون کمک کنید !!!!!!!!!!

این کار صوابش از خونه خدا هم بالا تره !!!!!!!!!

مثل اون داستانا نبود که میگفتن انجام ندی فلان میشه و بهمان میشه !!!!!

این کار کوچیک شما میتونه باعث جلوگیری از افزایش مخاطبان یک شیطان پرست بشه !!!!!!! 

پس وقتی داری با شیطون میجنگی و واسه دینت تبلیغ میکنی، این کار از حج رفتن کمتر نیست و من ارزش این کار رو تعیین نمیکنم و این خدای بالای سر ماست که تو رو میبینه !!!!!!!!

لطفا تا میتونید پخشش کنید ،نه به خاطر من که دوست شمام، این پست توی وب شما هیچ فضایی رو اشغال نمیکنه که برای مطالب عاشقونه تون فضا کم بیاد !!!!!!!!!!   از ما گفتن بو ومن به این کارم افتخار میکنم !!!!!!

دریافت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۵
arman music

نظرات  (۲)

کار منه این پست
........حجم آپلودم تموم شده بود..تعجب نکن از امار دانلود ها
پاسخ:
خواهش میکنم
سلام اقا آرمان ممنون ک به وبلاگم سر زدید خوشحال میشم با شما تبادل لینک داشته باشم اهنگتون هم دانلود میکنم امیدوارم موفق باشید
پاسخ:
هم چنین . چشم حتما 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی