آرمان

انسانها می میرند ولی آرمانها هرگز

انسانها می میرند ولی آرمانها هرگز

محبوب ترین مطالب
پیوندها

دانلود آهنگ قصه از آرمان

جمعه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۵۵ ب.ظ

                                           


نام آهنگ : قصه 

تکست و ملودی : آرمان 

بیت : رهام 

تنظیم و میکس مسترینگ :  فرهاد

با تشکر از mkhas و بردیا بهفر



لینک دانلود

دریافت

نظرات  (۱۰۰)

موضوع بسیار عالی
جای رشد بسیار زیاد
پاسخ:
ممنون که نظر دادی و وقتت رو سر اهنگ گذاشتی
پرچمت بالاست. . . .
پاسخ:
صد در صد
m خاص؟؟!!!!!!!!
خخخخ
پاسخ:
خخخخخخخخخ
آها حالا فهمیدم کیه !!!

منظورت دوست عزیزمون rename?
is this he?

i'm so sorry really
خخخخخ your veb haven't any smiley for using but i write 

see you soon 
پاسخ:
khkhkhkhkhkhkh

عالیه اقا ارمان

خیلی خوب بود من دانلود کردم اهنگتو و هرروز گوش میدم خیلی خوبه مرسی صداتم عالیه

ایشااله همیشه موفق وپیروز و سربلند باشی همیشه

پاسخ:
ممنون که گوش دادی واقعا سپاس گذارم
سلام بنده تک ناین هستم میتونم باهاتون فیت بدم؟؟؟؟؟
خواهش میکنم.........پلیز مستر آرمان........پلیز ........خیلی دلم میخواد.......یاس بد نیست خوب بخونه.......پلیز جنتلمن.......سعی میکنم فارسی خوب بخونم.....

شوخیدم.....
ولی کارت خوبه.....آورین
پاسخ:
گرگی در لباس میش :-)
خجالت بکش داریوشو..........اگر دیدمت خو سیت میگم...........یعنی تو تو کیچه ی ما رد نمیخی واوی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

تعریفت دادم خو !!!!!!!
ای با ادب.........مخاطب پرونی میکنی؟؟؟؟؟؟

دارم صداتو گوش میدم انلاین.........چه صدای خفنی پسر خداییش..........صدات تو حلقم........اگر پرو واوی میگم بچیل دخلته بیارنا..........شوخی کردم هم ولاتی .........خداییش عالی بی
ام خاص
خخخخخخخخ
ام خاص یه جا تو حلقم.....

ارمان من ی چیزی بگم اصلا عکست به صدات نمیاد انگار یکی دیگه ای
پاسخ:

خودمونیم عکسم به چی میاد؟ :-)

نمیدونم ولی انگار صدات مال یکی دیگس
پاسخ:
:-))))))))))))))
سلام ارمان جان من سجاد هستم  ممنون از نظر شما .من اهنگ شمارو گوش دادم پسندم شد منتظر اهنگ های دیگه شما هستم ... 

پاسخ:
ممنون که وقت گذاشتی و آهنگم رو گوش کردی 
سلام ممنون از حضورتون آهنگ قشنگی بود دانلود کردم بازم بیاین خوشحال میشم باشه لینک کنید باافتخار لینکتون میکنم
پاسخ:
ممنون واقعا . چشم حتما 
سلام ارمان جان من سجاد هستم  ممنون از نظر شما .من اهنگ شمارو گوش دادم پسندم شد منتظر اهنگ های دیگه شما هستم ... 
تبدیل لینک من حاظرم ممنون 

پاسخ:
چشم حتما
سلام آرمان صدات خیلی قشنگه من لینکت کردم تو هم لینکم کن ممنون
پاسخ:
یه دنیا ممنون چشم حتما 
سلام دادا خیلی قشنگه اهنگت صداتم عالیه منکه خوشم اومد لینکتم کردم ..
پاسخ:
نظر لطفتونه . ممنونم واقعا منم شما رو لینک کردم 

سلام. دانلود کردم . موفق باشی

پاسخ:
ممنونم . تشکر
اما مفهوم نیست لحجه تو متوجه نمیشم. شبی یاس میخونی.
پاسخ:
اره یه کم لهجه توش هست . همه این رو میگن 
۰۷ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۴۹ محسن - پسری از نصف جهان
سلام آرمان جان
ممنون از حضورت
هم آهنگتو دانلود کردم هم اون ویدیو ای که گذاشتی
الان سایت دانشگاهم
عصر رفتم خونه گوش میدم
پاسخ:
منم تشکر میکنم از حضور گرمت توی وبسایتم . تشکر میکنم که آهنگم رو دانلود کردی . واقعا ممنون 
۰۷ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۵۲ ..:: S p e c i a l ❤ L o v e :::..
سلام ـآهنگـتـو دانـ کـردمـ قشنـگـ بـود :)))
پاسخ:
ممنونم نظر لطفتونه 
وظیفم بود بابا این حرفا چیه ممنون 
پاسخ:
خواهش میکنم 
شرمندم نکن 
مرصی داری عزیزیم کاره خاصی نکردم
پاسخ:
واسه من خیلیه دادا
۰۷ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۱۷ محسن - پسری از نصف جهان
خاهش میکنم
چه سبکی میخونی؟؟؟؟
پاسخ:
رپ وهیپ هاپ 
۰۷ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۱۸ محسن - پسری از نصف جهان
خاهش میکنم
چه سبکی میخونی؟؟؟؟
۰۷ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۱۹ محسن - پسری از نصف جهان
OK
متنش رو خودتون مینویسید؟
پاسخ:
اره خودم می نویسم
۰۷ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۲۲ محسن - پسری از نصف جهان
خوبه
ایشالا موفق باشید
پاسخ:
ممنونم
۰۷ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۴۷ الهه حاج سعیدی

سلام.از شعرت خوشم اومد ولی موزیکش رو دوس نداشتم.

پاسخ:
ممنونم که اومدی و گوش کردی 
سلام اقا ارمان محسن ابادی ام اهنگ بسیارپرمحتوایی داشتید خیلی جالب خونده بودید...اگه خواستی به وبلاگم سربزنید برای تبا ل لینک،،،
پاسخ:
ممنونم . چشم حتما 
عالیه  موفق باشی
پاسخ:
ممنونم

سلام

قشنگ بود

لینک شدی

پاسخ:
ممنون 

سلام

 متنش خیلی جالب بود ،آفرین اگه خودتون نوشتید.

ولی رو صداتون کار کنید

پاسخ:
ممنون . چشم حتما
بنظر من شعری رو کهمیخوندی خیلی ببا مفهوم و جالب بود اما یه مشکلی که داشت صدات خیلی واضح نیست سخت فهمیدن شعر رو این بیشتر تمرین کنی استعداد خوانندگی رو داری فقط صداتو از گلوت بیرون بده یخورده زیادی کلفتش میکنی البته شایدم بد نباشه شاید سلیقه من بهش نخوره و درستش همینیه که شما میخونید ولی خوب بعنوان یک فردی که نظر میده وظیفه خودم دونستم هم مشکلات و هم نقاط قوت رو بگم...امیدوارم موفق باشی
پاسخ:
واقعا ممنونم . شما درست میگی
 سلام اقاارمان ،،ممنونم از لطفتون،،امیدوارم موفق باشید....
پاسخ:
قربان شما . تشکر

سلام صدات کمی شبیه یاس!!

شعرت ادمو ب فکر وا میداره

ایشالا یکی از بزرگا بشی و بهت افتخار کنیم

محبوبیت خیلی بهتر از شهرته .......

ب نظرم تنظیم آهنگت خوب بود ن در حد عالی!

ب منم سر بزن نظرتو راجع ب وبلاگم بگو  http://soske.blogfa.com

آرزوی موفقیت بیشتر برای شما

 

پاسخ:
تشکر فراوان از شما 

من متوجه نشدم آهنگ اولتونه

پس با این حساب کارتون عالیه...

امیدوارم در این عرصه پیشرفت زیادی کنی

و اینکه راجع ب وبلاگم لطف داشتی

و اگر آهنگ جدیدی خوندی خبرم کن حتما

من لینکت کردم اگر قابل دونستی و مایل بودی با عنوان وبلاگم لینکم کن. و اگر خواستی بگو نامی ک باهاش لینکت کردم تغییر بدم اگر نام دیگه ای مد نظرته.

ممنونم

http://soske.blogfa.com

 

پاسخ:
چشم حتما . ممنونم . نظر لطفتونه 

چه جالب ک شما واسه اکثر کامنت ها جواب مینویسید،این خیلی خوبه ،امیدوارم همیشه همینطور بمونه،حتی وقتی طرفداراتون خیلــــــــــــــــــــــــــــــــی زیاد شدن

پاسخ:
:-)
داداش موفق باشی ..............داری خوب پیش میری..........آمار دانلودت هم خیلی تا الان خوب بوده ایشالا بیشتر هم میشه...

یا علی
پاسخ:
من در بست نوکر تو یکی هستم
من کوچیکتم به مولا..........نوکر خدا باش داداش ......من بنده ی همونم..........از خدا میخوام که تو رو به بالا تر از اون چیزی که توی ذهنته برسونه......
ببخش دیگه...........از این شکلک هام که نداری واست قلب بذارم !!!!

یا علی
پاسخ:
 بنده قفل کردم چی بگم 

وهزارآفرین برشماکه همیشه برام نظرمیزاری.

خوبی؟

پاسخ:
خوبم البته بد نیستم 
بسیار عالی بود احسنت بر شما
پاسخ:
ممنون واقعا

سلام اقا ارمان .تشکر از اینکه به وبلاگ من تشریف اوردید.متاسفانه سرعت اینترنتم پایین هستش و نمیتونم اهنگتون را دانلود کنم.امیدوارم تو کارت موفق بشی .
پاسخ:
با این حال خیلی خوشحالم که وبلاگم سر زدی . واقعا ممنونم

خوشحال میشم آهنگتون و تبلیغ کنم

 

لینکتون کردم

پاسخ:
واقعا مچکرم 
بسیار زیبا واستون ارزوی موفقیت دارم
پاسخ:
ممنونم واقعا
فدات دادا این حرفا چیه آهنگ حرف دل خیلیاست ما ممنونتیم همه
پاسخ:
نوکرتم دادا ایول به معرفتت خدایی
سلام موفق باشی امیدوارم  اهنگهای بعدی و کاستهعای بعدی که در اومد مارو یادت باشهاره خوشحال میشم تبادل لینگ کنیم به امید همکاری بیشتر
 arмan jan мan ѕar reѕнтeιι тo rap nadaraм... valι eмѕнaв download мιĸonaм nazar ѕнaĸнѕι мo мιgaм..:) 
پاسخ:
باشه منتظرتم 
راستی برای نظر که گفته بودی من نه حرفهای ام نه اهنگساز ولیی از نظر اچتماعی دقیق گوش میدم که اللکی نظر ندم
و ی وقت اگه شعر هم خواستی برات میگم 
برای یکی دو نفر ترانه سرایی و برای چند نفر هم نوحه گفتم با اامید به همکاری بیشترمن لینگت کردم یا علی
پاسخ:
چشم خبرت میکنم 

سلام داداش عالی بود بهت پیشنهاد میکنم از کروش داریوش هم رپ بخون اینا صند ایران افتخار ایرانن 29 اکتبر روز جهانی کروش کبیره ولی این روز تو تقویم ایران وجود نداره آهنگت خوب بود  واقعیته مر30 عزیزم سر زدی

راستی ایشالله یه روز بشی معروف داداش اون موقعه تحویلمون میگیری؟

مهم نیست مهم اینه پیشرفت کنی عزیز مر30 مر30

پاسخ:
من کی باشم که تحویلتون نگیرم داداش . ممنونم که سر زدی 
سلام دوست عزیز ممنونم به وبم سر زدی من وبلاگ تو را در وبلاگم ثبت کردم دارم اهنگتم دانلود میکنم وبت زیباست
پاسخ:
ممنونم . منم الان لینکت میکنم 
سلام ...اهنگت خوبه ولی احساس میکنم صدات برای خودت نیست.
پاسخ:
اینو همه میگن
ارمان جون اهنگت خیلی خوب بود بازم بخون ممنونم
پاسخ:
من ازت ممنونم
سلام ممنونم از حضورت در وبم لینکت کردم داداشی.آخه صدای هر کسی متناسب به قیافشه به چهرت نمیخوره چنین صدایی داشته باشی صدات احتمالا از این که هست وخوندی بهتره این صدا اصلا بهت نمیاد داداشی.
پاسخ:
خیلی ممنون :-) منم لینکت کردم 
سه حرف داره ولی برای پرکردن تنهایی من حرف ندارد**خدا
پاسخ:
احسنت

سلام

داداش شوخی کردما ولی من یه واقعیته باید بهت بگم

رپ گوش نمیدادم اولین رپی که گوش دادام داداش آرمان خوند مر30 لودشم کردم

راستی مال کدوم شهری؟

 

پاسخ:
واقعا که شرمندم کردی قربون معرفتت . من بوشهریم 
سلام آقاآرمان لینکت کردم.همن صدات عالیه وآهنگت امیدوارم موفق باشی
پاسخ:
ممنونم . منم لینکتون کردم 
۱۸ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۴۵ علیرضا .هیچکس
سلام خسته نباشی بلاگ خوبی داره اهنگ هم  خیلی قشنگ بود
اگه خواستی و وقت کردید به بلاگ من هم سر بزنید ممنون میشم
پاسخ:
ممنونم چشم حتما 
آپم[بوسه]
پاسخ:
اوه مای گاد :-)
باران که می بارد,همه پرنده ها به دنبال سر پناهند, اما عقاب برای اجتناب از خیس شدن بالاتر از ابرها پرواز می کند.
این دیدگاه است که تفاوت را خلق می کند.
پاسخ:
احسنت
۱۹ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۱۹ غزل حمیدی{مدیر وب و سایت فرزادحسنی و امیرعلی نبویان}
سلام ... ممنون بابت دعوت شما.لینک شدید و وب من رو با نام فرزاد حسنی لینک کنید.ممنون. من آهنگ رو دانلود کردم و چند بار شنیدم تا درست قضاوت کنم.من آدم رکی هستم و صریح حرفم رو میزنم. راستش من این سبک خوندن رو بهش علاقه ندارم.سبک سنتی و پاپ رو می پسندم.اما به عنوان اولین کار خوب بود و جای کار داره. شعرش در قالب شعر اجتماعی عالی بود. و اینکه به شما پیشنهاد میکنم خوندن در سبک های مختلف رو تجربه کنید تا بدونید در چه سبکی بیشتر استعداد دارید. موفق باشید. یاعلی
پاسخ:
ممنونم که وقتتون رو گذاشتین و آهنگ منو گوش کردین . والا من خیلی از سبکها رو امتحان کردم و این سبک فقط با صدای من جور در اومد . با این حال خیلی خوشحالم که از شعرش خوشتون اومده بود . بازم مچکرم 
سلام داداش.آهنگتو دانلود کردم.باید بگم از سبکت خوشم نیومد چون تو رپکن اجتمایی هستی باید سبکتم اجتمایی تر باشه مثل یاس نمیگم این اون ولی تو مایه های اون.شعرتم کودکانه بود ولی صدات واسه رپ ساخته شده بود
به هرحال واسه اولی بد نبود
پاسخ:
ممنونم واقعا . بازم خیلی سپاس گذارم که وقتت رو گذاشتی . ایشالا ذر آینده بهتر میشیم 
آپم بیا و نظرتو بگو...
منتظرتم عزیزم[قلب]
پاسخ:
رو چشمم

خداییش خیلی بده آدم از چیزی دلش گرفته باشه یا کسی که خیلی براش عزیزه حالشو بگیره.

ولی همه ی این چیزا میگذره.همش.

ممنون که اومدی و نظرتو گفتی...

پاسخ:
قربونت برم خواهش میکنم . 
آره واقعا.مگه با همین چیزا خودمونو آروم کنیمو به خودمون دلداری بدیم...
پاسخ:
هی روزگار

خیلی خووووب

بووووووووووود!

لایک

همینطور ادامه بدین!

پاسخ:
خیلی ممنونم . به امید روزای خوب 
صداتون قشنگه 
پاسخ:
ممنونم 
۲۱ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۰۸ яïmêϰ ɢïяl :Ð
عالی بود :)
موفق باشی
آهـا راستی لینک شدیـاـاـاـا
پاسخ:
ممنونم . هم چنین 
سلام آرمان.عالی بود.با چه اسمی لینکتون کنم?
پاسخ:
ممنونم 
ـعـضـی وقـتـا فـکـر مـی کـنـم....
آدم....
یـه وقـتـایـی....
از روی "دوسـت نـداشـتـن" از یـکــی فـاصـلـه مـی گـیـره....
یـه وقـتـایـی....
از تــرس "وابـسـتـگـی"....!!!
بچه تر از حالـــا که بودیـــم
میگفــتن خدا نــــه میخوره...
نـــه میـــپوشه... نـــه منــزل داره...
کمـــی بزرگتر که شدیــم...
دیدیم اتفـــاقا خـــدا
هم خیلـــی میخــوره !!! هم خــوب مــی پوشه !!!
هم منــزل و مســکن داره !!!
میخـــوره ؛ غـــم بندگانـش را
مــی پوشــه ؛ گناهانشــون را
منـــزل و مسکــن داره ، در دل هــــای شکستــه ...
گاهی وقتی کسی از زندگیتان می رود دارد
به شما لطف می کند ؛
او فضایی خالی به جا میگذارد برای کسی
که
لیـــــــاقــــــت آنجا بودن را داشته باشد ...
عشق افسانه نیست
آنکه عشق آفرید دیوانه نیست
عشق آن نیست که در کنارش باشی
عشقآن است که به یادش باشی
سلام داداش
کد آهنگتو بده میخوام بزارم تو وبم
بعدش لینکم کن مر30
راستی تا حالا آهنگتو به کل دوستام دادام گفتم آهنگ داداشمه ههه من داداش ندارم
پاسخ:
:-)))))) 
چشم اگه تونستم کدش رو بهت میدم 
خیلی عالی بود ارمان جان       همه چیزت عالی بود
پاسخ:
ممنونم
salam khili ghashang khondi ykam ro sedat bishtar kar kon dar kol khili khob bood mamnon ke sar zadi
پاسخ:
ممنونم چشم حتما 
۲۲ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۲۷ ائلیار ماکو
موفق باشی مالینکت کردیم شما هم لطف کن با نام ائلیار ماکو مارا لینک کن
پاسخ:
ممنونم چشم حتما 
عکست شبیه سامی یوسف هست. ولی سبکت فرق میکنه. موفق باشی
به من هم سر بزن.
پاسخ:
ممنون . چشم 
سهلووووووووم خوبی؟واقعا؟؟؟خواننده ای؟؟؟شوخی نمیکنی؟؟؟
اگه شوخی نمیکنی وباتبادل لینک موافخی بیاوبم....مشتاق دیدار!!!
پاسخ:
موندم چی بگم :-)
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۱۴ الــــــــی
تو کجایی سهراب؟؟؟
آب را گل کردند
چشمها را بستند
و چه با دل کردند
صبر کن ای سهراب!
گفته بودی قایقی خواهم ساخت
دور خواهم شد از این خاک غریب...
قایقت جا دارد؟؟؟؟
من هم از همهمه اهل زمین بیزارم...!!!
خیلی عالی بود بهتون تبریک می گم واستون موفقیت های بیشتری از خدا ارزو دارم
پاسخ:
ممنونم
واااااااااااااااااااااای آرمان جون! آهنگه حرف نداشت!
پاسخ:
ممنونم
سلام ممنونم که نظر کذاشتی چشب به دیده ی چشم 
پاسخ:
ممنونم
خیلی جالب بو آقا آرمان.فقط به نظرم یه کم صداش خشن بود!!!! منتظر آهنگ بعدید هستم
پاسخ:
خب خدا صدای من رو این جور ساخته :-)
سلام اقا ارمان .خیلی قشنگ بود لذت بردم .متنش بسیار زیبا وتفکر برانگیزه وخیلی به قلب من نشست.
فقط چندنکته میخواستم بگم
صدات برای این متن یه مقدار کلفت بوده-علت اینکه بعضی از دوستان نظر دادن وگفتن بعضی کلمات رو متوجه نشدیم شاید به خاطر لهجه شما بوده-
ولی من از لهجه شیرینت لذت بردم .برات ارزوی موفقیت دارم.در پناه حق.
پاسخ:
خیلی خوشحال شدم از اومدنت و نظرت . ممنونم 
سلام ارمان جان
صدات خیلی خوبه دانلودش کردم
خیلی دوسش دارم
به من هم سری بزن
پاسخ:
ممنونم 
نظر لطفته 
چشم حتما

به سلامتی خودمون که همیشه اونی شدیم که بقیه میخوان ولی هیچکس


 اونی نشد که ما میخواستیم.....!

پاسخ:
واقعا
سلام آرماان جون...
آهنگت رو گوش دادم واقعا زیبا بود.خیلی خوشم اومد تازه اون احساسی که باید منتقل میشد رو منتقل کردی..خیلی خوشم اومد لطفا منو در جریان کارات بازم قرار بده البته خودمم مرتب سر میزنم..
برات آرزوی موفقیت میکنم عزیزم.
راستی جهت اطلاع منم بوشهریم
پاسخ:
خیلی خوش اومدی ممنونم از نظرت کمال استفاده را بردیم
سلام دوست عزیز آپم ومنتظر نگاه مهربونت...
پاسخ:
رو چشمم

ایول بابا عااااااااااااااااالیه منم میخوام اهنگ بخوووووووووووووووونم
به منم سر بزن
پاسخ:
چشم حتما 
ای وای ادرسمو اشتباه گذاشته بودم
آرمان سگ تو روحت بچه خو چرا مردمو منتظر میذاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 
پلیییییییییییییییییز 
پاسخ:
اوجی اوجی

__________%%
______________%%%
_____________%%%%%
____________%%%%%%
_____________%%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%__%%
_____________%%%__%__%
_____________%%%___%__%
_____________%%%___%___%
_____________%%%___%____%
_______%%____%%%__%____%
______%__%__%%%%%%__%%
______%___%%_____%____%%
_______%____%%%%%_%%
________%___________%%
_________%_________%%
_________%%__سلام___%%
________%%_________%%%
_______%%___من اپم____%%%
______%%______زود بیا_____%%
_____%%_______منتظرم_____%%
_____%%__________________%%
_____%%%________________%%
______%%_______________%%%
_______%%%____________%%%
_________%%%%________%%%
___________%%%%%%%%%___________
سلام من باز پیدام شد خخخ سربزن ذوق زده ام کن

۱۵ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۱۷ یکی مثل خودت
ببخشید یه سوال دارم کی شعراتون رو میگه؟
منم مثل خودت رب کار میکنم ولی شعر درست و حسابی ندارم
پاسخ:
من خودم شعرام رو میگم 
۱۵ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۰۶ شبانکارههههههههههههه
سلام عالی بود
خوشم اومد اولین بار به وبلاگت سر میزننم
با نظر غزل حمیدی خیلی موافقم
امتحان کن
پاسخ:
ممنونم . کدوم نظر؟
دلم را به تخت میبندم تا ترکت کند …
فریاد میکشد ، میلرزد ، خمارت میشود …
رها که شد او میماند و عمری وسوسه ی تلخِ دوباره خواستن تو !

آپم

خوشحال میشم سر بزنی...
سلام رفیق مرسی که باهمه ی گرفتاریهات بازم سر میزنی
هی....
بیخیال رفیق ...

خوو حتما غمگینم دیگه

آپم رفیق وفت داشتی قدمت رو چشم
سلام ارمان (د)داداش اسکل کردی مارو این چه وبلاگی این چه مدیریتی سال یه بار فقط 
سر میزنی به این جا خسته نباشی  گرفتی مارو یه مطلب جدید بزار دیگه . مغسی

خیلی خوب بود،امیدوارم همیشه سربلند وموفق باشید.

پاسخ:
یه دنیا ممنونم 
سلام و عرض ادب.ایشالا که انتقاد پذیر هم باشی...
میخواستم بگم من این این اهنگ شمارو گوش کردم و ببخشید خیلی افتضاح بود.سبک خوندنت و اینکه خیلی زور میزنی که ادای رپر بودن و احتمالا یه رپر خاص رو در بیاری و صداها و حرفای اضافه و نابجایی که وسطش از خودت در میاری واقعا بد بود...متن رپ هم که احساس میکنم خیلی به خودتون فشار آوردید که اجتماعی بگی و کلمات رو جفت و جور کنی واقعا بد بود و بی خلاقیتی رو به غایت رسونده بودی.
لطفا نظرمو بذارید (بی سانسور)
تشکر
پاسخ:
با تشکر 

در جواب به sam : خیلی خیلی هم عالی بود خصوصا محتواش

ضمنا حرفای شما انتقاد نبود بلکه مثل حرفای یه عقده ای مدعی بود. لااقل جنبه های مثبت ورو هم ذکر میکردی

پاسخ:
با تشکر از شما 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی