آرمان

انسانها می میرند ولی آرمانها هرگز

انسانها می میرند ولی آرمانها هرگز

محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندها

مسئله این است

شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۵۱ ب.ظ

میان ماندن و نماندن

فاصله تنها یک حرف ساده بود

از قول من

به باران بی امان بگو :

دل اگر دل باشد ،

آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۷
arman music

نظرات  (۵)

نگران افتادن نیستم !!

خـــــــــداهـــــوامــــــــو داره...

خوب میدونم خدا بـــــــــــزرگه..........

بزرگـــــتر از دردای مــــــا...


پاسخ:
ایولا 
نظر لطفته آرمان خان


مگه ادبیاتم چشه که میگی ادبیاتت تو حلقم؟هان؟
درست نوشتم دیه؟
خخخخخخخخخخ

پاسخ:
شعر بر باد رفت با سپاهان :-))))
ببخشید آرمان خان چی گفتی؟گفتی تو رو جون من عاشقم نشو؟

اگه نگرانی بهتره بگم من اصن از عشق و عاشقی خوشم نمیاد
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخ اوه اوه خطری شد
سلام خاستی آدرستو بفرست تا ادت کنم تو فیس آهنگتم دانلود کردم
پاسخ:
ممنونم چشم حتما 
حکایت عجیبیست

رفتار ما آدم ها را خدا می بیند و فاش نمی کند.
 

مردم نمی بینند و فریاد می زنند….. !!!
پاسخ:
واقعا همین جوره ها

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی