آرمان

انسانها می میرند ولی آرمانها هرگز

انسانها می میرند ولی آرمانها هرگز

محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندها

همکاری

شنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۴۵ ب.ظ

سلام به دوستای گلم که توی این مدت کم توی فضای مجازی معرفتتون رو بهم ثابت کردین.من واقعا به دلایل مختلف وقتم کمه برا اومدن به وب و درگیر کار روی پروژه های اهنگامم که به امید خدا ارزش شما ها رو داشته باشه........درسته که مجازی هستیم ولی دلامون مجازی نیست.......زیاد پرحرفی نمیکنم فقط اومدم بگم که اگه بچه هایی که میان وب من وقت دارن و میتونن ادمین بشن ، من اونا رو مدیر وب کنم که توی نبودم به وب من هم سر بزنن و اگه اپ نیاز بود بزرگواری کنن و جور وب ما رو هم با بزرگواریشون بکشن........هر کس میتونه بهم اطلاع بده....آهنگا هم داره آماده میشه .
                                                                    کوچیک همه آرمان




من عاشق احساس تاریک بودن این اتاقم.............از دیر شدن آهنگ معذرت میخوام .........منتظر آهنگای جدید باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۳
arman music

نظرات  (۱۲)

فقط درد دلم را در جهان پروانه میداند / غمم را بلبل تنها و دور از لانه میداند . . .

پاسخ:
احسنت
مدتهاست مصلحتی شده ام
خوب بودن مصلحتی
خنده های مصلحتی
ایستادن های مصلحتی
بااین حال کاش حداقل یک بارهم تورا
مصلحتی حس می کردم نازنینم..........
پاسخ:
هی روزگار 
سلام دادا خوبی چ خبر هنوز اهنگات اماده نشدن ؟؟؟منتطرماااااااااااا
پاسخ:
سلام خیلی مخلصیم . شرمنده که من نمیتونم بیام بهت سر بزنما . والا درگیرم بدجور . سعی میکنم تا اول تیرماه آمادش کنم . قراره دو نفری خونده بشه اون وقت دوستم هم امتحان داره واسه همین یه کم دیر شده . شرمندتم به خدا 
سلام رفیق من خیلی وقت بود برگشته بودم شما گرفتاربودی وب منم که قابل نگاههای شما نیس واسه همین دیر متوجه شدی میگم مدیر پیدا شد واست؟
پاسخ:
سلام . بابا این چه حرفیه که میزنی . من گرفتار بودم بعدش هم من نت نداشتم واسه همین دیگه نتونستم بهت سر بزنم . شرمندتم . نه هنوز پیدا نشده 

داداش ارمان سلام

خوبی؟

میگم شرایط ادمین وبت چیاست؟

پاسخ:
سلام به به ستاره ی سهیل 
ممنونم شما خوبی؟
والا تنها شرایطش اینه موافقتت رو اعلام کنی 

تازه مثه خودت شدیم ارمان 

مرسی ممنون

خب اصلا چه نوع پستایی و مطلبایی رو میخوای بذاری؟

پاسخ:
آبجی من اومدم وبت و برات نظر گذاشتم درباره ادمین شدن............سربلند باشی


هیچوقت از خدا نخواستم
همه ی دنیا مال مـن باشه
فقط خواستم اونی که
دنیای مـنه مال هیچکی نباشه

 

پاسخ:
آفرین

آدمهایی هستندکه شایدکم بگوینددوستت دارم یاشایداصلابه زبان نیاورنددوست داشتنشان را...بهشان خرده نگیرید!این آدمهافهمیده انددوستت دارم حرمت دارد،مسئولیت دارد... ولی وقتی به کارهایشان نگاه کنی دوست داشتن واقعی رامیفهمی...میفهمی ک همه کارمیکندتاتورابخنداند...تاتوشادباشی...آزارت نمیدهد...دلت رانمی شکند...به هردری می زندکه باتوباشد »من این دوست داشتن رامی ستایم«
پاسخ:
احسنت

آرمان میشه لفطا همی الان بترکی!!! به ترکیدنت نیازمندم خخخخ
خو عبضی چلادیرمیای که میگی وبت مکشل نداله ...داشت
خوبشم داشت ولی انقد دیراومدی درستیدمش دیگه..
دست شمادلدنکنه فک کردی من منتظرمیشینم وبم خونه خرابه بمونه تاتوبیای..
هر وخت که صدات میزنن نازنکن بااحترام باکله بروتوی وبش ببین یاروچی میگه
دیگه این خعلی سخت بید؟؟؟عایا؟؟؟
نه واقعانیازدارم که توبترکی ههه!!
پاسخ:
درست میشه 

خداحافظ همین حالا....

همین حالا که من تنهام ....

خداحافظ به شرطی که نفهمی ترشده چشمام....

خداحافظ کمی تنها کمی غمگین... به یاد اون همه تردید....

به یاد اسمونی که منو ازچشم تر میدید....

اگه گفتم خداحافظ نه اینکه رفتنت سادست....

نه اینکه میشه باور کرد دوباره اخر جادست....

اگه گفتم خداحافظ واسه اینه نبندی دل به رویا ها.... بدونی بی تو و باتو همینه رسم این دنــــــــــیـــــــــــــا.....!!!!!
پاسخ:
خواننده شدیا :-))))))))

روزی مجنون از سجاده شخصی گذشت...

مرد نمازش را شکست و گفت مردک ...

در حال راز نیاز با خدا بودم چرا این رشته را بریدی؟؟؟؟؟؟

مجنون لبخندی زد و گفت من عاشق بنده ای هستم و تورا ندیدم..

تو چطور عاشق خدایی و مرا دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

-----------------------------------------

خخخخخخخ نه شماره خودم نیس ببینم چی شد این اهنگ بابا

من عقابی بودم که نگاه یک مار ؛
سخت آزارم داد ... بال بگشودم و سمتش رفتم ؛
از زمینش کندم ؛ به هوا آوردم ؛ آخر عمرش بود ؛
که فریب چشمش،سخت جادویم کرد !
در نوک یک قله،آشیانش دادم !
که همین دل رحمی،چه بروزم آورد ! عشق جادویم کرد ؛
زهر خود بر من ریخت ؛ از نوک قله،زمین افتادم ! تازه آمد یادم ؛
من عقابی بودم،بر فراز یک کوه ! آشیان خود را به نگاهی دادم ...


--------------------------------

ایشالا موفق باشی دادا منتظر اهنگاتم

پاسخ:
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی