آرمان

انسانها می میرند ولی آرمانها هرگز

انسانها می میرند ولی آرمانها هرگز

محبوب ترین مطالب
پیوندها

پسر دیوونه

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۴۶ ق.ظ

مــَטּ هَموטּ پسرבیوونـﮧ ایمـ کـﮧ هیچوَقت عَوَض نمیشـﮧ...


هَمونی کـﮧ هَمــﮧ باهـاش خوشــــحالـَטּ ، امــا کسی بآهـآش نمیمونــﮧ...



هَمونی کـﮧ مُواظبــﮧ کسی نـآراحَت نَشـــﮧ ، امـآ هَمــﮧ ناراحَتش میکنـَטּ...


همونی کـﮧ تکیـﮧ گـآه خوبیــﮧ ، امآ واسَش تکیــﮧ گآهی نیستـ ...


هموטּ کــــــﮧ هَمیشــﮧ بهش בُروغ میگـَטּ ، امــآ اوטּ بآورش میشـــــﮧ....

آرهـ هموטּ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۱
arman music

نظرات  (۴)

ای کاش دل ها آنقدرپاک بودند

که برای بیان دوستت دارم نیازی به قسم خوردن نبود

قسم بخورم یا میدونی؟

پاسخ:
میدونم

سلام.قشنک بود
پاسخ:
ممنونم

عاقا من دلم برای این پسر دیوونه سوخت...
خواهش میکنم بعله شماهمیشه سرتون شلوغه منم پایه حساب دیگه ای ننوشتموونمینویسم
شماراحت باش من میام سرمیزنم نظر میزارم ومیرم شمااومدی خوش اومدی نیومدی میره پای همین حساب گرفتاریتون درپناه خدایاعلی
پاسخ:
من قفل کامل :-(
۱۶ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۱۶ 송 지화, Song Ji Hwa
بیا ...
اپم...
منتظر کامنتت هستم 
پاسخ:
چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی