آرمان

انسانها می میرند ولی آرمانها هرگز

انسانها می میرند ولی آرمانها هرگز

محبوب ترین مطالب
پیوندها

سلام ( Hello )

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۴۱ ب.ظ

سلام 

من آرمان هستم . جزء کوچیکی از گروه پارس . 

گروه ما در عرصه موسیقی فعالیت داره و امیدواریم که بتونیم در این عرصه موفق بشیم و باشیم البته این ها به لطف شما دوستان امکان پذیر هستش 

من یک ساله که در عرصه موسیقی دارم فعالیت میکنم . سبک من هیپ هاپ هستش. خوشحال میشم اگه بتونید با گذاشتن آهنگ در وب یا سایت خودتون در پخش آهنگام بهم کمک کنید . آهنگهای بعدی که آماده شد همین جا می ذارم ، خواهشنمدم که در فیس بوک هم من رو همراهی کنید . بی نهایت سپاس گذارم . 

کوچیک شما آرمان

https://www.facebook.com/pages/Armanf/478590445566966?ref=stream
Hi

I'm arman. I am a member of the pars

Our group's activities in the field of music and hope we can become successful in this field, and we were allowed of course, thanks to your friend

This blog is about music but what other things do too many topics in it

Hoping for a full day of relaxation


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۴
arman music

نظرات  (۲۵)

درباره منی که نوشتی تو حلقم!!!!!!!!!!
۲۱ مهر ۹۲ ، ۱۳:۲۱ پسر زواره ای
سلام خو من اهنگسازم 
دس تو جیبت کنی میتونم کمکتون کنم
پاسخ:
گرفتم :-)

سلام 
ایول عالیه
پاسخ:
ممنون که گوش کردی
۲۸ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۵۱ محمد بحرینی فرد
بسیار عالی. نشنیدم.بلکه خواندم.چشیدم . و با دردهایت بالا کشیدم. لذت زیبایی بود.بسیار امیدوارم.
پاسخ:
ممنون استاد
سلام جناب آرمان. قطعه را شنیدم. حسّ خوبی داشت. امّا همانطور که در آن گفته بودید که این ها را همه گفته اند همه این ها را به اشکال گوناگون گفته اند. یکی مگر که به نام خدا وَ نه به نام خود برخاستی و کاری کردی وگرنه مدام هِی به همان که گفته اند و می گویند و خواهندی گفت هم بر می گردم هم همه هم شما نیز بر می گردی. پی یک راهِ تازه بگرد که آوازه ات را بلندِ تحوّل در کردار آدمیان کُنَد. دِلنِشین بود و تا آخِر نگَهَم داشت که بشنومَش مرسی. مَهدایی
پاسخ:
آقا ممنون . کمال استفاده رو بردیم 
آقا ارمان لینکی تو وبم
پاسخ:
ممنونم
سلام آرمان جون ممنون که سر زدی و بهم اطلاع دادی
من دانلودش کردم اما الان نمیتونم گوش بدم :(
سر کارم
رفتم خونه گوش میدم.عصر میام و نظرمو بهت میگم
بازم به وبم بیا و اگه اهنگ جدیدی خوندی خبرم کن
پاسخ:
منم ازت ممنونم که آهنگم رو دانلود کردی چشم حتما به وبت میام و خبرای جدید رو به عرضت میرسونم 
سلام .متشکرم که به وبم اومدید.اهنگتون عالیههههه.موفق ومویدیاشید
پاسخ:
ممنون که اومدی و وقت گذاشتی 
خیلی قشنگه.با تبادل لینک موافقم

لینکی گلم
پاسخ:
نظر لطفته . ممنونم 
۰۹ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۴۵ مدیرت عشق کده
سلام.
با تشکر از شما که سر زدی به ما.
بی نظیر بود.عالی بود و در کل حرف نداشت.
عزیز راستی در مورد تبادل لینک که گفتی:لینک شدی عزیزم. خوشحال میشم شما هم ما رو لینک کنی.
ما رو فراموش نکن.
با تشکر.تیم عشق کده
پاسخ:
بی نظیری از خودتون بود . چشم رو چشمم 
۰۹ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۱۰ مرضیه جونی
سلام می خواستم آهنگای هیپ هاپ تونو دانلود کنم پیدانکردم.راهنمایی؟
پاسخ:
این اولین آهنگ منه 
منم لینکیدمت.
پاسخ:
ممنون
لینکت کردم توهم منو بلینک
پاسخ:
چشم حتما 
۱۰ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۲۲ http://delamshekasteh.blogdehi.com
سلام . خوبی اقا ارمان من مدیر وبلاگ (دلم شکسته) هستم ممنون که اومدی به وبلاگم .ارزوی موفقیت برات دارم ایشالله که تو زندگیت موفق باشی درضمن وبلاگت هم خیلی عالیه راستی اگه خواستی تبادل لینک می کنیم.بازم به وبلاگم سر بزن
پاسخ:
خیلی ممنونم . چشم 
۱۱ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۵۹ http://delamshekasteh.blogdehi.com
ارمان جان وبلاگ دلم شکسته من رو به اسم {وبلاگ عاشقانه {دلم شکسته} } لینک کن.
پاسخ:
رو چشمم
۱۳ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۰۳ مرضیه جونی
سلام 
امروز یه اتفاق خیلی خیلی بد برای یکی از دوستام افتاده.امروز ظهر ساعت2 از دانشکده که میاد بیرون بهش اتوبوس میزنه.الانم حالش خیلی بده و خونریزیش بند نمیاد.ازتون خواهش میکنم تمنا میکنم براش دعا کنین.

دعا کنین که روز پرستاروبرای سلامتیش جشن بگیریم نه که به عزا تبدیل بشه آخه دوستمم پرستاری میخونه.

اسمش معصومست و 21 سال بیشتر نداره.بچه ها لگنش کاملا خورد شده و واحد از رو پاهاش رد شده

توروخدا براش دعا کنین.مرسی از همتون
پاسخ:
چشم . ایشالا خدا شفاش بده . منتظر خبر بهبودیش هستم
ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم
دیکته زندگیمان پر از غلط است

ولی نگران نباش

خودش گفته قبل از نمره دادن...

اگر پشیمان شوی

غلطهایت را پاک میکنم

پاسخ:
احسنت

سلام عزیزم.ممنون از حضورت.

راستی آهنگتم خیلی خوب بود.

منتظر حضور دوبارت هستم.

موفق باشی

پاسخ:
ممنونم 
اهنگ خوبی خوندی
پاسخ:
ممنونم

اوکی
مرسی
پاسخ:
خواهش میکنم

سلام ممنون از حضورتون.لینکتون میکنم شما هم لینک کنید.

پاسخ:
چشم حتما 
احترام و اعتماد
در زندگی ب راحتی از دست می روند و سخت ب دست می آیند...
سلام عزیزم...
خوبی؟؟
به کافه هفتاد سر بزن و ثبت نام کن...
مطمعن باش پــشیــمون نمیشی...
منم اونجام...اسمم ACYEHاس
ادرس:cofe70.ir
tanx
sedat tope dadashiiiiii
پاسخ:
باشه به روی چشم

سلام ارمان جان خوبید ممنون بهم سرزدی وب قشنی داری خوشحال شدم بهم سرزدی وب قروقاطی اباد هستم دوستدارم بایه خواننده اشنابشم ودوست بشم
پاسخ:
قربونت برم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی